Dagen & stallet :)

Hejsan :)

Skolan: Vi börjar med dagen. Vi hade tema kroppen i skolan och det var faktiskt helt okej. Vi skulle först gå en tipsrunda och jag fick gå med Sandra J (= Det gick bra, tror vi i alla fall ;) Efter tipsrundan så hade vi rast o sen typ engelska. Vi skulle göra blad om kroppen på engelska och fick en läxa om det också. Sen så hade vi lunch och sen skulle vi ha slöjd men vår lärare var sjuk så vi fick håltimme så vi hade rast i nästan 2 timmar :D Nicenice (: Sen såg vi en film om kroppen och sen var dagen slut, 13.45 slutade vi idag.

Stallet: Jag åkte med Ellen, gulleplutten <3 Sen så skulle Joy, min sköthäst gå på lektion så jag fick leda tjejen :D fast hon var ganska taskig och jag sa till henne att om hon inte skärper sig så går jag och då skärpte hon sig ;) Sen ryktade jag Joysan lite och sen snackade jag med Sandra T och Ellen :) Sen åkte vi hem till Ellen för att hämta mina grejer och sen cyklade jag hem, hahha :) Sen åt jag middag och nu ska jag snart duscha. Sköönt!

I alla fall så pussar :) Ganska kort inlägg menmen ;)

Puss <3

R.I.P FYRK, SAKNAR DEJ SÅ GRYMT MYCKET! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0