Nyduschad & dåligt laddad mobil ;)

Hej!

Nu har jag, som ni säkert kunnat lista ut duschat och tvättat håret, klippt tånaglarna (applåder), torkat håret och skrubbat på en riktigt elak finne ;D Men jag tänkte bara säga att det typ blir bildbrist ikväll för att min mobil är på laddning och laddaren är typ 27389753 mil härifrån så jag kan inte fota annat än mig själv, gratulerar liksom (= Men ni får lite gamla bilder ifall det är okej.. Kommer nya imorgon, i promise :D


Pussel <3



Jaag sjunger opera! ;)

Två tråkiga bilder på en helt vanlig tråkig måndag. Men ni får faktiskt ursäkta att jag har uttråkigt just nu.  Kanske bloggar mer sen, puss (a' <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0